• 25+ jaar ervaring
  • Perfecte montage
  • Erkende keurmerken
  • Uitstekende service
  • 15 jaar volledige garantie

Referenties

10

open, eerlijk en gezellig

het dubbel glas had ik al veel eerder moeten doen. Het scheelt echt. Bij de installatie zijn ze open en eerlijk. En de kleine fouten worden later gecorrigeerd.
- DE MEERN
2

Zeer slecht om te huilen

Dakkapel past niet. Doko zegt dat ze goed communiceren met de klant en dat ze advies geven en dat ze alles komen inmeten. Helaas doen ze dat niet, ze zijn wel langs geweest naar hebben niet alles ingemeten en ook geen advies gegeven. Zit nu met een niet passend dakkapel van bijna 10000 euro. Het staat naast een muurtje ipv erop. De schermen waren ook niet op maat en moeten dus nog geplaats worden. De afwerking laat ook te wensen over, o.a. in een balk gezaagd waar dat niet moest. Ben er goed ziek van.
- De Meern
10

Goede service en goede communicatie

Goede service en goede communicatie
- Almere
10

Perfect

Van begin tot eind: Mail gestuurd naar de website. Ik werd door Irma gebeld voor het maken van een afspraak. Netjes bevestigd via de mail. Ferry was oprijd voor de afspraak. Netjes alles uitgelegd, nog fijn gesproken met elkaar. Leuke sympathieke man! De duidelijk uitgeschreven offerte ontvangen. Langs geweest in de showroom daar werd alles nog eens haar fijn uitgelegd en de tijd voor me genomen. De offerte werd aangepast en uiteindelijk heb ik de opdracht gegeven. Ik had mijn opdracht terug gestuurd en na enkele dag werd ik gebeld door Claudio om een afspraak te maken voor het inmeten. Claudio besprak alles nogmaals met ons door. Vervolgens kwam ik in contact met Kim. De tekeningen waren verstuurd naar de mail met een WhatsApp bericht erachteraan. Contact gehouden met Kim over de verdere gang van zaken. De montage de werkmannen waren zeer vriendelijk, overlegde alles werkte secuur. De leverancier had een ruit geleverd waar een barst in zat. Dit werd opgeschreven op het serviceformulier. Na de montage kreeg ik de volgende dag een bericht van Kim dat de ruit opnieuw in bestelling stond en dat dit 2 A 3 weken levertijd had en dat het hierdoor 2 weken even stil werd vanuit de Doko kant totdat ze een leverdatum wist. Erg netjes wisten we waar we aan toe waren en ja na 2,5 week werd het telefoontje gepleegd door Irma dat de ruit binnen zou komen en werd er gekeken naar een datum op te wisselen. Al met al de communicatie verliep super fijn en de kozijnen zien er prachtig uit. Erg blij met dit bedrijf goed ingespeeld allemaal op elkaar.
- Nieuwegein
10

Fijn bedrijf, goede communicatie, mooie kozijnen

Wij zijn erg blij met de geplaatste kozijnen. Wij hebben meerdere offertes aangevraagd. Wat mij opviel is dat Doko voor eigen kwaliteit gaat. Concurrenten ‘’zeikte’’ Doko af. Doko heeft geen enkel woord over een concurrent gehad en gaf aan voor eigen kwaliteit te gaan in plaats van mede collega concurrenten af te blaffen. Dat vond ik erg netjes. De offerte was erg duidelijk voor vragen op de offerte kreeg ik snelle reacties zowel telefonisch als via de mail. Claudio kwam alles inmeten ook een prettig en rustig persoon. Vanaf daar nam Kim het over met haar veel contact gehad over de app zelfs op de raarste tijden dat ik haar een berichtje stuurde kreeg ik vaak meteen nog een antwoord terug de communicatie verliep in zeer korte lijntjes waar zij ook naar streven wat er in hun folder staat vermeld. De monteurs die kwamen waren zeer beleefd, meedenkend, en ruimde netjes alles op. Zeer tevreden over dit bedrijf en blij dat ik voor kwaliteit heb gekozen! Ze waren echter wat duurder dan de andere partijen maar door het fijne gesprek is op een groot gedrag 600 euro goed te overzien, die tip geef ik graag mee! Super bedankt Doko Kunststof Kozijnen-“!
- Nieuwegein
2

Na de garantie, matige communicatie

Als je kunststof panelen hebt laten monteren ga je er vanuit dat je voorlopig geen onderhoud nodig hebt, maar na 12 jaar al blakert het af op de zuidzijde, volgens de vorige bewoners, nu is het advies om het te vervangen, daar laat je toch geen kunststof voor monteren.
- Wijk bij Duurstede
10

Vakmannen

Ik kan alleen maar positief zijn over Doko. Twee dakkapellen zijn geplaatst en het ziet er heel goed uit. Echt vakmanschap, vriendelijk, goed service. Kortom hier voel je je echt klant!
- Gouda
9

Goede kwaliteit, prima service, netjes gewerkt.

Goed meegedacht met onze wensen en de mogelijkheden.
- Vleuten
10

Perfect maar communicatie is een verbeterpunt

Een aantal jaren geleden al offerte gehad voor de verbouwing. Door tegenslag bij ons kon dit niet door gaan. Nu een aantal jaren later konden de tekeningen zo op tafel gelegd worden. We waren dus niet uit het bestand gehaald. Verbouwing wat inhoudt alle kozijnen, schuifpui ( oude schuifpui was kleiner dus er is een stuk muur weggehaald ), voordeur en alle panelen rondom het huis hebben ze aangepakt. Dit tot volle tevredenheid van ons. Wij hebben zelf niets hoeven te herstellen aan muren, tegelwerk e.d. Ze hebben alles keurig netjes opgeruimd. Ze hebben meegedacht om de nieuwe tegelvloer zo te leggen dat het goed aan het kozijn zal passen. Vol lof over het team wat bij ons gewerkt heeft. Maar de rest punten worden niet zo goed opgepakt. Jammer want dit verpest een beetje het werk wat het team voor ons had gedaan. Het is wel goed gekomen maar het heeft bijna 5 maanden geduurd. Communicatie stoornis tussen personeel en Donny is volgens ons het probleem.
- Maarssenbroek
10

Al met al dikke prima!

Goede kwaliteit, prima service, vriendelijk personeel, netjes afgewerkt. Geen rotzooi achtergelaten ondanks slechte weer. Dik tevreden.
- Nieuwegein
60 klanten waarderen ons gemiddeld met een 8.9/10

Ontvang een vrijblijvende prijsopgave